• Elə indi konsultasiya alın!
  • +994 51 295 50 02
  • info@qanunmuhasibat.az

İşlərimiz

Asan imza sertifikatı

Asan imza sertifikatı

 

Asan İmza Sertifikatının Alınması

 

Müasir Azərbaycanda rəqəmsal xidmətlərdən istifadənin artması ilə "Asan İmza" mobil elektron imza hər bir vətəndaş və biznes üçün əvəzedilməz bir alətə çevrilib. Əl imzasına bərabər hüquqi qüvvəyə malik olan Asan İmza, sənədləri elektron qaydada imzalamaq, dövlət portallarında identifikasiyadan keçmək və müxtəlif elektron xidmətlərdən istifadə etmək üçün təhlükəsiz və rahat bir vasitədir. "Qanun Mühasibatlıq Xidmətləri" olaraq, biz sizə Asan İmza sertifikatının alınması prosesinin bütün mərhələlərində peşəkar dəstək göstəririk.


 

Asan İmza Niyə Vacibdir?

 

Asan İmza sertifikatı fiziki mövcudluğa ehtiyac olmadan müxtəlif əməliyyatları həyata keçirməyə imkan verir, bu da sizə vaxta və resurslara qənaət etməyə kömək edir:

  • Elektron Sənəd Dövriyyəsi: Elektron sənədləri (müqavilələr, əmrlər, bəyannamələr) elektron şəkildə imzalamaq və göndərmək.

  • Dövlət Xidmətlərinə Çıxış: E-Gov.az, E-taxes.gov.az (İnternet Vergi İdarəsi) və digər dövlət portallarında şəxsiyyəti təsdiqləmək və elektron xidmətlərdən (mühasibat hesabatlarının təqdimatı, vergi bəyannamələri, əmək müqavilələrinin qeydiyyatı və s.) yararlanmaq.

  • Təhlükəsizlik: Elektron imza texnologiyası yüksək səviyyədə məlumat təhlükəsizliyi və məxfiliyini təmin edir.

  • Vaxta və Resurslara Qənaət: Növbələrdə gözləmədən, kağız sənədləşmə ilə məşğul olmadan əməliyyatları uzaqdan idarə etmək.

  • Hüquqi Qüvvə: "Elektron imza və elektron sənəd haqqında" qanuna əsasən, Asan İmza ilə qoyulmuş elektron imza əl imzasına bərabər hüquqi qüvvəyə malikdir.


 

Asan İmza Sertifikatının Alınması Prosesi: Addım-Addım

 

Asan İmza sertifikatının alınması iki əsas mərhələdən ibarətdir:

  1. "Asan İmza" SIM Kartının Əldə Edilməsi:

    • İlk addım, mövcud və ya yeni mobil nömrəniz üçün "Asan İmza" funksiyası aktivləşdirilmiş xüsusi SİM kart əldə etməkdir. Bunun üçün aid olduğunuz mobil operatorun (Azercell, Bakcell, Nar) Müştəri Xidmətləri Mərkəzinə şəxsiyyət vəsiqənizlə müraciət etməlisiniz.

    • Qeyd: eSIM istifadəçiləri üçün də Azercell mobil operator vasitəsilə yeni nəsil eSIM "Asan İmza" xidmətini əldə etmək mümkündür.

  2. "Asan İmza" Sertifikatının Aktivləşdirilməsi:

    • SİM kartı əldə etdikdən sonra, sertifikatı aktivləşdirmək üçün İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətinin Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinə (ASXM) və ya "ASAN xidmət" mərkəzlərinə müraciət etməlisiniz.

    • Tələb Olunan Sənədlər (Fiziki şəxs üçün):

      • Şəxsiyyət vəsiqəsi (əcnəbi və vətəndaşlığı olmayan şəxs olduqda, ölkədə müvəqqəti/daimi yaşamaq icazəsini təsdiq edən vəsiqə).

      • "Asan İmza" SİM kartı.

      • "Asan İmza" SİM kartının verilməsi ilə bağlı mobil operatorla bağlanmış müqavilə.

    • Tələb Olunan Sənədlər (Hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər üçün):

      • Şəxsiyyət vəsiqəsi.

      • VÖEN.

      • Möhür (hüquqi şəxs olduqda).

      • "Asan İmza" SİM kartı və mobil operatorla müqavilə.

      • Qurumun rəsmi blankında möhürlə təsdiqlənən sorğu məktubu (nömrə qurumun adına qeydiyyatda olarsa).

      • Etibarnamə (əgər təmsilçi müraciət edirsə).

    • Müraciət zamanı müvafiq ərizə doldurulur və Asan Sertifikat Xidmətləri Mərkəzinin operatoru tərəfindən məlumatlar yoxlanılır. Məlumatlar düzgün olduqda, Sertifikat Xidmətlərinin Göstərilməsi haqqında Müqavilə imzalanır və sertifikat aktivləşdirilir.

    • Sertifikatlar 1 iş günü ərzində verilir.

Qeyd: "Asan İmza"nın "Şəxsi", "İş" (Biznes) və "Dövlət" tipləri mövcuddur. Hər birinin istifadə sahəsi və tələb olunan sənədləri fərqlənə bilər. Fiziki şəxslər üçün "Şəxsi" sertifikat adətən ödənişsizdir, lakin biznes və dövlət tipli sertifikatlar ödənişlidir (məsələn, 3 illik biznes sertifikatı üçün 18 AZN).


 

"Qanun Mühasibat" ilə Asan İmza Sertifikatının Alınması Asanlaşır!

 

Asan İmza sertifikatının alınması prosesi ilə bağlı sənədləşmə və prosedurlarda köməyə ehtiyacınız varsa, "Qanun Mühasibat" olaraq, biz sizə peşəkar dəstək göstərə bilərik:

  • Sənəd Tələbləri Barədə Məlumatlandırma: Sizə aid olan Asan İmza növü üçün hansı sənədlərin tələb olunduğunu dəqiq izah edirik.

  • Sənədləşməyə Dəstək: Zəruri ərizələrin və digər sənədlərin düzgün doldurulmasına kömək edirik.

  • Prosedur Barədə Məsləhət: Prosesin bütün mərhələləri, hansı quruma nə zaman müraciət etməli olduğunuz barədə ətraflı məlumat veririk.

  • Vaxta Qənaət: Prosesi sizin üçün asanlaşdırır və vaxt itkisinin qarşısını alırıq.


Rəqəmsal imzadan istifadə etməklə biznesinizi və gündəlik əməliyyatlarınızı daha çevik və təhlükəsiz edin. "Qanun Mühasibat"ın peşəkar dəstəyi ilə Asan İmza sertifikatınızı problemsiz şəkildə əldə edin.

Asan İmza ilə bağlı hər hansı sualınız varsa, bizimlə əlaqə saxlayın!